Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 10 listopada 2015

London Love - Wracam i odchodzę?



Hej, tu Maja.
Tym postem możecie się zdziwić  jak po tytule ,, Odchodzę i wracam''
Ale to jest bolesne co wam chcę powiedzieć... Otóż...

ODCHODZĘ Z BLOGA!
CZEKAJ CZEKAJ! NIE NA ZAWSZĘ.
Chciałabym zrobić sobie krótką przerwę napiszę wam post kiedy się zacznie a kiedy zakończy. Przepraszam ale nie mam czasu. :c
Przechodząc do konkursu 

Okładka:



Tak to ona. Jest bardzo przyjazna.
Ogółem to konkurs bardzo mi się podoba :).

Ciuchy:





Jak już wspomniałam wcześniej bardzo mi się konkurs podoba ;D 10/10
Looks:

 Jest to look tzw " Chłopczycy"
Bardzo mi się podoba, lecz jest drogi i (chyba) jest dla vip.
2.


Jednym słowem jak można opisać ten look: PRZEUROCZY!
Strasznie podoba mi się ten styl i jak będzie vip to zakupię.

Animacje:



Są bardzo w porzo :) 10/10
Animacja tygodnia:



Podoba mi się bardzo!
Na statusach wygląda tak:


Rzeczy:


Są bardzo ładnie 
10/10

Tła:





Szczerze to mogą być. 10/10
Całość: 40/40 GRATULUJĘ.

A więc to już koniec posta postaram się pisać posty częściej ale to już po mojej przerwie jak mówiłam napiszę wam kiedy nastąpi. Cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz