Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 4 lutego 2018

SOCIAL MEDIA ZOMBIES.



Hejka z tej strony Maja,
Dzisiaj przychodzę z postem odnośnie nowego konkursu
Nie mam co się rozgadywać na początku, także przejdźmy do posta. ;))

Okładka:




Ciuchy:









Ciuchy moim zdaniem, są śliczne jak na ten konkurs, wow.
Gdyby ktoś nie wiedział, jest to konkurs "bezpiecznego dnia internetu" tylko, że pod inną nazwą. Na stronce 3 w rogu możecie zobaczyć bluzę, własnie dotyczącą dniem bezpiecznego internetu. Ale konkurs w sam sobie jest mega naprawdę, szacun. 10/10

Looks:

Look #1:



Look moim zdaniem jest ładny, taki typowy basic.
Czarny top z paskami podbił moje serce, jest przepiękny! Idealnie się komponuje również z tymi spodenkami i czarnymi butami na koturnie. Włosy blond z delikatnymi pasemkami pomarańczu spięte w dość wysoki kucyk. 



Look #2:


Tutaj taki look bardziej sassy haha,
Idk czy wam też, ale taki look zawsze mi się kojarzył tak mocno z Ameryką, z tymi wszystkimi cheerleaderkami jezu serio XD
Czarna kurtka, która jak ją zobaczyłam to się zakochałam totalnie, do tego czary top z wiązaniem, czarna krótka spódniczka i buty jak wcześniej czarne na koturnie. No i włosy blond.



Look #3:


Tutaj również look sassy 😎
Bardzo on mi się spodobał, szczególnie ta sukienka, jest piękna! Do tego kolorystycznie czerwone buty, na koturnie. Włosy ombre spięte w luźny kucyk. Mega look moim zdaniem!



Look #4:



Tutaj również, jak w looku #1, basic.
Strasznie podoba mi się ta koszulka, czarna crop *takie jakie ja uwielbiam* do tego czarne spodnie z wysokim stanem, oraz jak wyżej w poprzednich 3 lookach, czarne buty na koturnie. Do tego włosy jak wyżej tym razem niebieskie ombre.



Animacje:



Animacje, również moim zdaniem są spoko.
Idealne dobrane do tematu. 10/10

Animacja tygodnia:

#1:



Nazwa: Heart Texts
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 425
Kategoria: Podstawowe
Opis: MS wysyła do kogoś serce w postaci wiadomości(?)

#2:


Nazwa: Cute Zombie
VIP: Nie
Diamenty: 3
SC: Nie
Kategoria: Dziwne i straszne(?)
Opis: MS odpada jedna ręka.

Rzeczy:



Rzeczy jak zawsze, są bardzo spoko ;) 10/10

Tło:




Tła w tym konkursie mamy dwa, także na plus!
Jak zawsze dla VIP - kolorowe, dla zwykłych użytkowników - szarawe, i bardzo związane z tematem konkursu. 10/10

CAŁOŚĆ: 40/40 Poszło super, oby tak dalej! Świetna robota! 💕

Okej kochani to by było na tyle,
Widzimy się w następnym poście!
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz