Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 26 grudnia 2017

CHRISTMAS MORNING.



Hejka!
Miałam już ten post napisać wam go w piątek albo w sobotę ale porządki świąteczne niestety zajęli mi najwięcej czasu i nie zdążyłam.. Ale mam czas dzisiaj ;')
Dobra przejdźmy do posta.

Okładka:




Ciuchy:











Ciuchy mi się nawet podobają, większość jest naprawdę spoko, ale są też takie które kompletnie mi się nie podobają, i z których ciężko robiło mi się looki. Ale tak to całkiem spoko wyszło. 9/10

Looks:

Look #1




Jeden z ładniejszych!
Z koszulką miałam mini problem ale, się uporałam po prostu nie pasowały mi żadne kolory, ale natknęłam się na ten i jestem w miłości. Spódniczka również zwykła czarna, do tego buty w tym samym kolorze co bluzka. *Idk why te buty kojarzą mi się z Scream Queens XDD* Również włosy typowe na Ariane.




Look #2




Mój totalny fav!
Podoba mi się strasznie to połączenie czerwieni z szarością.
Szary sweterek połączony z czerwonym stanikiem/topem pasują tutaj idealnie, do tego krótka spódniczka zwana mini oraz moje fav buty tym razem szare. Nie może zabraknąć tutaj włosów, które są te same jak w poprzednim looku.




Look #3




Tutaj mamy taki bardziej cosy look, który z jednej strony mi się podoba, a z drugiej niekoniecznie. W komplecie mamy szlafrok i skarpetki w tym samym kolorze *mam nadzieje, że w tym samym haha* jedyne co tutaj mi się nie podoba to te skarpety, z butami one wyglądały okropnie, trust me. Ale z drugiej w końcu to taki cosy look *idk jak to przetłumaczyć na polski po prostu bardzo mi się kojarzy tak z świetami* który podoba mi się przez to. W tym zestawieniu mamy zielone włosy.




Look #4




Ten również mi się bardzo podoba, tylko wielkim minusem są te skarpety jak wyżej pisałam nie pasują mi do butów. Mamy tutaj te same włosy tylko w "spranym" odcieniu ciemnego różu, do tego wianek w kolorze bluzy, która przez to bardzo mi się podoba. No i te nieszczęsne skarpety w kolorze szarym.




Look #5




Tutaj również look, który jest taki cosy, tylko przez tą świąteczna bluzę haha
Jak widać tutaj również mamy ten sam model włosów, tylko że w takim ciemnym bordowym kolorze, który swoją drogą nawet mi się podoba. Do tego wyżej wspomniana szara bluza oraz szare getry. W tym zestawieniu jak w #1, #2 mamy buty aka Scream Queens :D





Animacje:




Animacje jak zawsze praktycznie mi się podobały i podobają mi się dalej. Co tu więcej mówić, 10/10

Animacja tygodnia:

#1




Nazwa: Mistletoe Love
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 350
Kategoria: Miłość & Emocje
Opis: MS stoi nad jemiołą i przesyła nam buziaki 

#2




Nazwa: Merry Christmas Tree
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 650
Kategoria: Podstawowe(?)
Opis: MS siedzi przy choince 

Rzeczy:




Rzeczy nawet mi się podobają, także tutaj również nie mam co się dużo rozgadywać 10/10

Tło:






Tło również należy do moich ulubionych, także tutaj również pozostawię moją pozytywną ocenę, 10/10.

CAŁOŚĆ: 39/40 Wyszło bardzo dobrze :D

A teraz niusy z msp 8)
------------------------------------------------------------------------------------------------------




Także to by było na tyle,
Dziękuję za przeczytanie i widzimy się w następnym poście.
P.s pochwalcie się niżej co dostaliście pod choinkę ;)

Pa x


2 komentarze: