Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 11 marca 2017

LITTLE MERMAIDS



Hejka z tej strony Maja, 
Przychodzę dzisiaj do was z postem o konkursie msp.
Bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy.

Okładka;




Ciuchy:







Moim zdaniem ciuchy to takie średniaki, niezbyt mi się podoba tutaj to wszystko, ale ubóstwiam całą 3 stronę i  2 górne półki 4. :)) Reszta to nie w moim typie. 6/10

Looks

Look #1:





Mój ulubiony look *o*
Strasznie mi się podoba ta bluza, tylko szkoda, że jest dla vipów, no ale trudno.
Spodnie w kolorze jasnym jeansie(?) mega mi się podobają, dodatkowo na nogawce było napisane "mermaid" tylko mam w tym samym kolorze co jeans. Włosy moim zdaniem to też cudo i oczywiście standardowe czółenka :))




Look #2




Jeden też z moich ulubieńców, bardzo mi się podoba.
Wszystko jest w kolorze takim jaki jest ogon syrenki bodajże. Włosy są również piękne, starałam się zrobić w tym samym kolorze, ale mi nie wyszło. I tak wygląda to mega uroczo :)




Look #3





Do tego looku mam takie jakby mieszane uczucia,
z jednej strony podoba mi się, a z drugiej coś bym tu zmieniła, ale nie wiem co.
W każdym razie look jest ok, biała bluzka z czarnym napisem, którą też lubię, sukienka upięta i podkreślająca kształt (tsa jasne XDD) i standardowo czółenka. Włosy to taki średniak, kolor również.




Animacje:




Animacje bardzo mi się podobają, tylko ta pierwsza i ostatnia moim zdaniem są okropne.
To tylko mój gust. Dwie środkowe to moje "perełki" (witajcie perełki w pracy sexmasterki XDD) No ale szkoda, że tak mało :( 6/10

Animacja tygodnia:

#1



Nazwa: Shell Pose
VIP:Nie
Diamenty: 5
SC: Nie
Kategoria: Zabawa & Czad
Opis: MS udaje syrenę i siedzi w muszli XD

#2



Nazwa: On the Shore
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 375
Kategoria: Podstawowe(?)
Opis: MS moczy nogi w rzece.

Rzeczy:



Rzeczy są w porządku, ale moderatorzy mogli się bardziej postarać
A większość rzeczy są z dawnych konkursów. 8/10

Tła:




Tło jest moim zdaniem śliczne aw
Nie wiem co tu się nad tym rozpisywać, podoba mi się bardzo. 10/10

CAŁOŚĆ: 30/40 Jest ok, ale gdyby modzi się postarali, byłoby więcej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niusy  z MSP 8)

Nie ma ich za dużo, kogo ja oszukuje jest 1 HAHAH

A więc dodano nowego vipa, który ma śliczne ubrania i rzeczy, tylko nie podobają mi się te włosy, ale to kwestia gustu. Ten miś jest taki słodki jdnxin *--* i booniak też.






Oki to by było na tyle,
Myślę, że post wam się spodobał
Pa x

3 komentarze:

  1. Cześć, super notka i blog ^^
    Odpiszecie na email?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostalas juz dodana :)
      Moge prosic o twoj nick? Napisz do mnie w mailu, na ktory pierw do mnie pisalas :) (p.s dzieki za przypomnienie mi o tym mailu XD)

      Usuń
    2. Spoko ;p
      Nick: Hemetyta

      Usuń