Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 23 sierpnia 2015

RATUJCIE MNIE PLIS!



Hej tu Maja, sorry że tak późno, ale ryje się teraz ze śmiechu XDD
Ostatnio oglądałam teledysk znaczy cover od weareBKS. Piosenka jest ogółem zarąbista XDD
Nie no opowiem wam historie bo ja już nie mogę hahah XDDD

23,08 Niedziela godzina luj wie rok 2015

Nucę sobie piosenkę The Hills od The Weeknd inaczej cover nagrany przez weareBKS
Później sobie zadaję takie pytanie
- Ej! A może sobie sprawdzę tekst po polsku? DOBRY POMYSŁ!

No i wchodzę tekstowo.pl The Weeknd The Hills (p.s nie kopiować  tg wyskoczy wam jakiś komunikat). No i sobie czekam i czekam aż strona się załaduje nagle wyskakuje takie gówno:

- TEKST JEST PRZEZNACZONY DLA OSÓB PEŁNOLETNICH. ~ tekstowo
- Że co kuźwa? (płacz ze śmiechem) to tam są wulgaryzmy? - Maja

Zaznaczam że mam 18 lat hahah no i czytam ten tekst po polsku...
Aż tu nagle:
- O kurwa sram mam niedojebanych idoli ok?
A co tam było? Lepiej wam nie powiem staniecie się zboczeńcami z wulgaryzmami (płacząca minka ze śmiechu) Albo okay robisz to na swoją odpowiedzialność dobra? XD tekst przeznaczony dla osób 12-13 i więcej
















Teraz z tego wyje aż brat przyszedł i mu dałam to do przeczytania a on się z tego śmiał hah XDD
Plis ja tu wyje help mi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz